16 martie 2010

O seara exclusiv a fetelor...

    • Acum ceva timp am hotarat impreuna cu prietenele mele, Iris si Alexandra (ulterior le-am cooptat si pe Ana si Oana) sa facem o seara exclusiv a fetelor.. Zis si facut. Am convenit asupra zilei de joi a saptamanii (a fost ideea mea, pentru ca martea si joia se duce si jumatatea mea la fotbal si m-am gandit ca daca tot e el plecat cu baietii, eu de ce nu as iesi cu fetele???), dar nu e batuta in cui ziua, poate fi si martea :D:D (vezi paranteza anterioara).
    • Trebuie sa mentionez ca suntem un grup de fete tinerele (eu, Iris, Alexandra si Oana avem 23 de ani (nu impreuna, ci fiecare :)) iar Ana este mezina grupului cu 20 de anisori). In afara de Ana, care e studenta in anul II la Arhitectura, avem joburi full-time si underpayed (sau cel putin asa consider eu), o facultate la activ si mastere in curs de finalizare...
    • Pentru ca ne-am plictisit de aceleasi si aceleasi localuri in care tot ieseam inainte, eu am venit cu ideea ca in fiecare saptamana, in aceasta mirifica seara a fetelor, sa incercam cate un local in care nu am mai fost...Si cum pe Internet gasim prea putine informatii despre un local atunci cand vrem sa iesim, am venit eu cu ideea sa fac un blog in care sa scriu ce parere am avut noi (cele 5 fete de mai sus) despre localul respectiv, cu floricele albe si negre (varianta girlish de la bile albe si bile negre, v-ati prins voi...).
    • Saptamana aceasta este deja a patra saptamana de Girls Night Out, asa ca am cam ramas in urma...Dar o sa recuperez...
    • In urmatorul post am sa va vorbesc putin despre Aroma Aroma, un local drag mie si prietenelor mele...

Un comentariu: